Drömmar

Drömmar är verkligen konstigt. Jag kan inte sluta drömma om den personen jag hatar mest i världen. Jag menar vad är det för mening att drömma om man inte kan drömma något bra. Som att rädda världen från miljöförstöringen till exempel. Det vill jag drömma om. Eller att stöta på Jude Law, Johnny Depp eller Miljö-Jacob. Rikitgt dumt tycker jag!

Nu inbillade jag mig att det var någon som ryckte i mitt dörrhandtag. Läskigt. Sånt drömmer jag också om. Men vem skulle orka bryta sig in i min port (eftersom klockan är så pass mycket att den är låst nu), springa upp för alla trappor till den högsta våningen och rycka i handtaget..? Vad är oddsen för att det skulle vara öppet liksom? Nej, det var nog bara kattefnasken som lekte eller något. Hoppas jag. Är det ingen som hör från mig imorgon, var vänlig ring polisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0