Första skoldagen för i år

Årets första skoldag avklarad! Känner mig redan riktigt stressad över alt men samtidigt har jag något konstigt lugn över mig. En röst som säger "snart är det över". Istället för att jobba arslet av mig nu i sluttampen så känns det som att jag är lite mer åt "äh, skit samma, jag slutar ju ändå om fem månader". Inte bra!

Efter skolan åkte jag, Melker och Annie in till stan. Melker skulle till Gina Tricot, på jakt efter en svart sidentröja som Annie köpte innan jul tror jag. Hittade den inte. Melker har även lite småpanik inför fredagen, eller rättare sagt över vad hon ska ha på sig på fredag. Å andra sidan blir hon alltid så inför en fest. Meeeen så blir hon ALLTID riktigt snygg också! Inne i den andra Gina Tricot-affären provar Melker en klänning och ett linne. Klänningen är i storlek 40 och trasig. Jag går på jakt efter en storlek 40 och hel. Fanns inte. Så jag kommer tillbaka med en storlek 42 och hel. När Melker har provat några olika storlekar av linnet utbrister hon "Nu ska jag prova klänningen, bara för att Elin vill det". Till detta ska tilläggas att jag sitter ner i provhytten mitt emot och vill inget hellre än att gå. Märkte nu att det inte lät kul, men jag kan lova, det var det! Åh juste, hon klämde sina tuttar också!



Ska jag vara ärlig så vet jag inte riktigt vad Annie var ute efter... Hon kollade lite på kläder och köpte en hamburgare. Kanske ville hon ha lite närhet, vem vet. Det är i alla fall livsfarligt att gå in i affärer med henne, särskilt SOUK för där finns det typ 7356 miljoner saker som Annie vill titta på! Faaast, det är rätt charmigt på något underligt sätt. När jag nästan var hemma fick jag ett sms från Annie, hon hade köpt ett par svarta skor som hon tittat länge på i gallerian i Slussen OCH hon hann med bussen! Bra dag idag alltså!

När Melker hade gått gick jag igång ordentligt! Till slut hade jag köpt en mjukgörande fotsalva, en fotfil, ett par brunaktiga sidenskor, en röd plattång och ett par röda skrubbhandskar. Konstigt för jag köpte ingenting innan Melker gick. Väldigt lustigt.


Kommentarer
Postat av: annie

Bara närhet :)

2008-01-09 @ 11:26:45
URL: http://anniekellerman.blogg.se
Postat av: fia

JÄÄÄÄÄÄVLAR VA FINA SKOR!:D:D:D:D

2008-01-14 @ 18:57:40
URL: http://fiaaa89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0