Helgen

I fredags hade Li sin 18-årsfest på H62 vid Mariatorget! Litet men mysigt. Jag hade på mig min älskade gröna klänning som är öppen i ryggen. Har ingen bild från i fredags och det är jag jätteledsen för! :'( Mina nya silkiga bruna skor gick sönder så dem lämnade jag tilbaka dagen därpå.

Efter det gick jag, Emma och Joel och åt på Burger King, riktigt mumsfillibabba! Sen åkte jag och Emma till Kista där vi mötte upp hennes famailj, gick på Guldkompassen och köpte en jacka till Emma och en jacka till Peter! De blev så fina så! Bra film också!

Idag var det planerat att vi(massa gamla kompisar) skulle träffas hemma hos Emma och ta ett fotografi som Eriya kan ta med sig till Los Angeles. Tyvärr kunde inte Paulina så vi(jag och Emma) bestämde att vi(jag) gör ett kollage istället. Så jag och Emma roffade åt oss kameran och började fotografera oss själva till det här kollaget. Det gick inte så bra. Vi försökte från alla vinklar, och vi försökte i alla vrår och kanter av hennes STOORA hus, trots detta blev vi inte nöjda med korten! Menmen, de ska ju till USA och där känner vi ingen, så det gör inte så himla mycket...



image249

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0