Kvällspromenader

image267

Vad ska man säga om dem..? Nu ikväll var jag, Melker och Chili ute och gick och det var hur mysigt som helst! Vi gick till parken och gungade, tittade på stjärnorna och åkte linbana. Men Chili hade fullt upp med att jaga skuggor och äte matrester uner bord. Vi sa att det var roligt, precis som alla andra impulsiva saker vi har gjort. Fast vi menade egentligen ett annat ord. Som började på "s". Men vi kom inte på vilket ord vi menade. Vi tänkte och tänkte. Och sen funderade vi lite till. Ringde till och med min faster och frågade. Hon förstod vilket ord vi syftade på men kunde inte heller säga det. Så vi la på luren och gick in för att ta reda på ordet. Plötsligt hände det! SPONTAN! Det var ordet vi sökte!

Nu duschar Melker. Eler badar. Jag vet inte riktigt säkert. Jag hoppas bara att natten ska bli lugn och att Chili och Curry inte skadar varandra på något sätt. Let's pray to Chabdhulla!

Kommentarer
Postat av: fia

ååh mys mys=)

2008-01-30 @ 18:02:09
URL: http://fiaaa89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0