Roligt

Några av dagens höjdpunkter: (jag vet, mitt liv är kanske inte alltför innehållsrikt...)

Jag sitter på lektion, kollar lite försynt över Melkers axel.
Melker: "KÄFTEN, gå här ifrån!"

Jag och Johanna sitter bredvid varandra på Djurkunskapen. Efter ett tag märker jag att hon sitter och tittar på min rygg. Så jag frågar vad hon gör. Johanna svarar: "Jag kollar efter pormaskar."

Vi får läxa till imorgon.
Jag: "Men vi har ju typ 176 andra saker imorgon!"
Melker: "Man kan ju läsa den när man bajsar."
Några sekunders uppehåll.
Melker: "Sist jag gjorde det låg jag i badet."

När skoldagen var slut satt jag och Melker ensamma kvar på undervåningen och väntade på att Patrick skulle komma och hämta oss. Vi var alltså tvungna att roa oss själva...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0