Uppdatering

Ja, nu har det väl gått lite väl länge sen sist. Men det är så det blir ibland, inte sant Melker?

Hur som helst har det varit fantastiskt roligt hos farmor och faster, längtar redan tillbaka!
Men nu dröjer det ju bara fyra veckor till nästa gång. Real good, right?

  

Var och vaccinerade Curry igen idag. Han är så jävla cool. Nu när han har insett att det faktiskt inte är någon idé att försöka leka utbrytarkung så fungerar det bra att åka transportbur. Och alla älskar honom! Jag kan inte klandra dem, han är ju så SÖT!

Nu är det dags att lämna fågelboet eller vad man brukar säga. Fast jag har i princip blivit utslängd så jag kanske borde säga urknuffad ur fågelboet (av Lennart)! Måste skaffa mig något eget, lösa det på något sätt. Eller så får det bli Småland för hela slanten. Gosh, vad jobbigt det blev att behöva bestämma saker och ta eget ansvar och sån shit. Vad är det det kallas nu igen? Aa juste, bli vuxen... Fy fan asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0