Attans

Har försökt logga in för att skriva ett inlägg hela dagen men det har inte fungerat. Har så mycket jag vill skriva av mig om vad som har hänt de senaste dagarna. Men nu är det sent och jag ska gå upp kvart i sex  imorgon bitti för att hinna till jobbet i tid. Jisses, vad roligt det ska bli. Jag är nu officiellt inte längre en student, utan en djursjukvårdare. Konstigt.

Jag har börjat inse att jag faktiskt har slutat skolan nu. Stressen är som bortblåst, jag har konstigt nog varit ute och joggat och det värsta var att jag nästan njöt. Har också kommit till insikt om att jag har hela livet framför mig och att jag vill inte bli gammal och önska att jag hade gjort allt jag drömde om när jag var ung (det vill säga nu). Så idag har jag skrivit ner saker som jag vill göra innan jag dör. Det blev en hel del. Spännande (och skrämmande) att se vilka vägar livet leder en på. Får berätta mer sen!

I'm always killing my darlings. Alltid. Ny lyssnar jag sönder La Valse D'Amelie med Yann Tiersen. Så otroligt vacker musik borde vara en rättighet för alla här på jorden.




Att fruka kärlek är att frukta livet, och de som fruktar livet är redan döda till tre delar.
Bertrand Russel

Kommentarer
Postat av: emma

JAG ÄLSKAR MUSIKEN FRÅN DEN FILMEN! jag hade vääärsta amelie-perioden förra året! ja måste skicka aaalla låtar till dig! har du ens sett filmen? fy på dig om du inte har de. och jag vill se din lista! puss o adjö

2008-06-08 @ 01:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0