Hon är död, Elin

Min faster berättade att älskade Nigellas (Carambas mamma) fölning inte hade gått som planerat. Fölet kom med rumpan först, den satt fast och Nigella kunde inte krysta. Alla trodde att fölet var dött och när veterinären kom drog han ut fölet med kedjor, på samma sätt som man gör med kalvar. Det lilla flickefölet levde! Men sedan visade det sig att hon inte kunde resa på sig. Farmor och faster matade henne med nappflaska en gång i timmen den första tiden. Skickade sms till faster igår kväll för att höra hur det gick. "Hon är död, Elin" var svaret jag fick. De hemska orden ekar fortfarande i mitt huvud och jag som inte ens träffat fölet känner mig alldeles tom.


Älskade Caramba

Kommentarer
Postat av: annie

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuschh :(

2008-06-25 @ 17:48:19
URL: http://anniekellerman.blogg.se/
Postat av: emma

de mest opersonliga jag vet, men mobilen e död... gumsan. älskar dig.. (L)

2008-06-25 @ 19:39:20
Postat av: fia

:(:(

2008-06-26 @ 00:35:24
URL: http://fiaaa89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0