Lunchrast

Den här dagen har varit en riktigt bra dag. Till att börja med vaknar jag med väldigt trevligt sällskap och nu (jag sitter och skriver detta på min lunchrast) har jag fått lägga min första kanyl! Det var hur kul som helst, helt obeskrivligt! Snälla Johanna hjälpte mig och hon var en riktigt bra ledsagare måste jag säga. Har också börjat läsa en artikel i Svensk Veterinärtidning (för övrigt en sjukt bra tidning) som är väldigt intressant. Den handlar om hur djurens hälsa påverkas av klimatförändringarna, någonting som alla borde ta del av helt enkelt. Ska sova här på jobbet inatt och då borde jag få tid till att avsluta mitt läsande. Får väl se hur mycket energi som finns kvar då bara... Todiloo!


Kommentarer
Postat av: annie

Vaknade med trevligt sällskap? :O Lägga kanyl!?!



Vad händer?

2008-06-11 @ 20:44:58
URL: http://anniekellerman.blogg.se/
Postat av: emma

men shit sova på jobbet, ambitiöst!

2008-06-11 @ 21:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0