Tack gode gud för regnet!

Äntligen har det kommit lite regn. Jag riktigt kunde känna hur det grodde i varje litet hörn av naturen när jag gick till jobbet idag. Det luktar så gott, man vill bara suga in alla fantastiska dofter och bära med sig dem var man än går.

Idag har jag, bokstavligt talat, källsorterat byxorna av mig. Mina arbetarbyxor finns bara i storleken enormus så jag måste vika och tejpa och fixa och dona för att de ska hålla sig på plats. Dock klarade mina genialiska konstruktioner inte av att källsortera, för när jag hoppade på wellpappkartongerna gled byxorna ner. Hade önskat att jag kunde säga att de gled ner lite graciöst men nej, det gjorde de inte.

Nej, nu hör jag hur micron säger att min lasange är färdig och eftersom jag är så hungrig måste jag rusa!

Kommentarer
Postat av: annie

hahahaha

2008-06-15 @ 19:18:09
URL: http://anniekellerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0