Biologi för hela slanten

Dagen började med Mikrobiologi & Genetik med vår egen Jeanie. Det var nog den bästa lektionen vi har haft med honom, någonsin! Han hade genomgång av hur proteinsyntesen går till och han var pedagogisk på ett sätt som jag aldrig har varit med om förut.

Efter lunch med Annie på Kolgrillen var det dags för dissekeringen av lungor som jag har sett fram emot hur länge som helst! Att sitta med plasthandskar och leta reda på olika delar av lungorna var nästan roligare och intressantare än vad jag hade föreställt mig.


image389 image390










Nu räddar vi hjärtsjuka patienter på Internet, dagens teknink alltså!


image382


Känner du för att dissekera en groda så gå in här.

Kommentarer
Postat av: emma

nej men fyyyy vad äckligt !!

2008-03-05 @ 19:43:53
Postat av: Anonym

Nää.. Men har du provat att dissekera grodan??

2008-03-05 @ 20:15:23
URL: http://holjan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0