David fyllde 16 år!

image362

Igår. Så han hade födelsedagsfest med Hollywood-tema, sjukt rolig idé! Jag klädde ut mig till Sandy i Grease, Emma till Audrey Hepburn och Lill-Elin till Paris Hilton och vi blev sååå snygga! det måste tillägas att David var riktigt het i sina.. Ja, var det nu skulle föreställa, kläder! Vi kom, vi åt, vi åt lite till och sedan åt vi ytterligare lite till, sen gick vi!

    
   
 

Det finns inte många jordgubbar i världen. Jag är ett hallon så egentligen borde jag passa ihop med alla dessa blåbär men jag tycker att blåbären smakar ruttet så jag vill ha en jordgubbe. Men ett hallon och en jordgubbe går inte ihop.

Kommentarer
Postat av: emma

hahahaha vi är sååå fula :D
och de där me bären.. FETT SANT !

2008-03-02 @ 15:50:29
Postat av: Melina

kul med tema!

2008-03-02 @ 17:16:13
URL: http://mmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0