Sammanfattning av helgen

I fredags träffade jag Terese för första gången på typ ett och ett halvt år. Kan själv inte förstå att det har gått så lång tid. Hur som helst var det jättetrevligt. Fick hälsa på i hennes och hennes pojkväns lägenhet på Söder. Sjukt fin. Jag blev väldigt avundsjuk. Så vill jag också ha det när jag blir stor. Funderar skarpt på att ta och bli stor snart.

Lilla Kajsa har fått en bebis och i lördags hade vi blivit bjudna på dopet av lille Alfons. I kyrkan pekade prästen finger åt all släkt och vänner. Sedan begav vi oss hem till Kajsa för att dricka champagne och äta en himla massa bullar och kakor. Kajsa lovade även dyrt och heligt att hon och Alfons skulle komma och hälsa på i skolan, det ser vi fram emot. Hade tyvärr bara min mobil med mig vilket resulterade i sjukt dålig bildkvalitet men vad gör man inte för att föreviga vissa ögonblick?

image413



Efter dopet åkte jag hem till Melker för en helkväll med pluggande, filmtittande, glassätande och bara allmänt mysande. Så blev det inte. Melker ville gå på fest och eftersom jag är svag för hennes charm kan jag inte stå emot. Väl där blängde alla på oss som om vi var nyimporterade från Jupiter och hade rosa prickar över hela kroppen, så kan det gå. Jag hade hellre varit hemma men det får bli nästa gång.

Söndagen inleddes av min bästa väns gälla stämma. Hon hade blivit väckt av sin hund och behövde därför väcka mig. Jag ville inte bli väckt men hon ville inte lämna mig ifred. Återigen fick hon sin vilja igenom och vi satte på en film, "How to loose a guy in 10 days". Den är riktigt rolig, de som inte har sett den har verkligen missat någonting!

Kommentarer
Postat av: Melker

Ja, jag LOVAR att vi ska fullfölja vår film och glass kväll nästa gång!
Tack för att du följde med på festen.
Hade inte velat vara importerad ensam.. =(

2008-03-16 @ 19:55:35
URL: http://melkrus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0