Trist, torr, ointressant?

Melker berättade för mig att jag aldrig vågar ta några chanser, att jag inte är impulsiv. Och vet ni vad, jag tror hon har ganska rätt i det. Jag gör aldrig någonting oväntat, aldrig någonting utan att ha räknat ut i detalj vilka konsekvener det leder till. Och killar är för ointressanta för att ödsla energi på, inte en chans att jag lägger min dyrbara tid på dem. Mitt liv går ut på att gå till skolan, gå hem och plugga, träffa mina vänner på väl inplanerade tidpunkter och.. Ja, det var nog pretty much it. Det hemska är att jag, trots ett dygns funderande, inte kan begripa riktigt hur min personlighetsomvandling skulle gå till. Hur blir man mer spontan? Utan att sabba allt liksom. Får nog filosofera vidare på ämnet. Any idea?

image380

Kommentarer
Postat av: annie

Men du är ju jättebra precis som du är!

2008-03-04 @ 20:00:48
URL: http://anniekellerman.blogg.se
Postat av: Melker

Vi kan nog inte omvandla din personlighet men om du försöker lita på din bästa vän så kan du ju ta och haka på mina impulsiva idéer någon gång och prova på. Det värsta som kan hända är att du har tråkigt.. eller ja, gör bort dig helt totalt framför en sjukt snygg kille! :) Men va fan, man får ta livet med en klackspark, vem vet, han kanske är snygg men inte har något bakom pannbenet.
Näe, jag tycker att du ska följa med mig och pröva att ta dina chanser.

Om man inte chansar (eller tar risker)så lär man sig aldrig av sina misstag. Dessutom så lever du bara en gång.

Tänk om du någonsin känner att du träffat på Mr Right ( Left om han är vänsterhänt, haha(: )och inte vågar ta kontakt. U might end up like the catwoman. Sen sitter du med dina tjugofem katter i en liten kåk i småland med läckande tak. Hade du däremot chansat så hade du och din man levt lyckliga i alla era dagar i en fin gård med massa djur, eller vad du nu vill ha.

Jag vill inte göra dig besviken men jag tror inte att den rätta kommer knacka på din dörr med tusentals rosor i sin hand och sjunga ett stycke ur Moulin Rouge innan han ber om din hand..
(Även om jag hade hoppats på det för din skull)

Näe, du får helt enkelt ta att försöka våga chansa lite :)

2008-03-04 @ 20:15:12
URL: http://melkrus.blogg.se
Postat av: Elin

Men får jag fråga vad du gör som är så himla impulsivt? :)Förutom att gå på jakt när du är singel? ;)

2008-03-05 @ 09:14:02
URL: http://holjan.blogg.se
Postat av: Melker

Absolut! :)
Men jag orkar inte skriva allt här, men jag har sagt sakerna till dig (a)
Dessutom handlade inlägget om dig och eftersom jag syftade på killar och jag varit impulsiv på den fronten ska jag lära dig allt jag kan :D
Och en fågel viskade i mitt öra att du redan gjort en bra början.
Är så stolt över dig

2008-03-05 @ 11:16:53
URL: http://melkrus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0