Dance for the future of the Rainforest



Igår var det alltså Regnskogsrave på Kafé 44. Till en början kände jag mig en aning desperat eftersom ingenting var riktigt planerat, killen som satt i entrén med mig hade dressing i hela ansiktet och folk var höga som hus. Men kvällen utvecklades till det bättre och det blev ganska lyckat tror jag. Söta Angelica och Maxi satt i omgångar och höll mig sällskap. Musiken var alldeles underbar och när jag gick därifrån hade det kommit runt 115 personer trots allt. Hoppas på mycket pengar till Rädda Regnskog.

Duktiga Bernhard Hettman fotograferade under kvällen, alla foton i det här inlägget är tagna utav honom.



    
   

  

Kommentarer
Postat av: fia

vad fin du var gumman! hoppas det blev mkt pengar nu

2008-11-16 @ 23:03:45
URL: http://fiaaa89.blogg.se/
Postat av: Erik

haha jag såg det här nu, det var nog jag som hade dressing i hela fejjan hahaha:D

2011-04-25 @ 12:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0