En extraordinär tisdag


Min tisdag kunde verkligen inte blivit bättre. Dagen inleddes med lite shoppande med Peiper medan snöflingorna dinglade ner på oss där vi gick sjungandes på julsånger. Sedan begav jag mig mot stan och fick träffa Emmas pojkvän för första gången. Vi åt sushi som inte direkt fick smaklökarna att jubla av glädje men jag gillade i alla fall Davids hår. När dagen började lida mot sitt slut mötte jag upp Annie och Emelie för att dricka lite vin och njuta av det underbara sällskapet. Vi gick till Berns Asiatiska och lyssnade på jazz. På något konstigt och oförklarligt sätt hade jag fått för mig att jag inte gillade jazz. Men jag tänkte att jag borde ju faktiskt ge det en chans och jag älskade det. Hade kunnat sitta där under kristallkronorna med Annie och Emelie hela natten. Eller, nej. Jag fick det bästa av avslut senare på kvällen och det skulle jag inte ändra på för allt i världen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå för avsluuuut? varför skriver du inte om avsluuuteeet? :D

2008-11-26 @ 22:35:08
Postat av: emma

de va från mig! emma ifall de inte skulle komma me den här gången heller

2008-11-26 @ 22:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0