Jag är Camillas samvete

Igår fyllde som tidigare nämnt Carro Q år. 23 år närmare bestämt. Efter en dags arbete inleddes kvällen på Patricia. Det krävdes en hel del krångel för att få Caroline in i båten men till slut fick vi beställa vår mat. Den var helt underbar, cred till kockarna. När vi sedan skulle betala krånglade det ännu mer och jag trodde att jag skulle strypa vår servitris. Meeen, jag försöker tänka positivt så jag fokuserar på någonting som Camilla sa till mig. "Elin, du är mitt samvete. I alla möjliga situationer tänker jag Hur skulle Elin gjort? Nu släcker jag alltid lampor, syr om kläder och ja, annat sånt som du gör."


Sighsten beundrar min senast omsydda klänning.

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha omg så gör jag också! använder dig som mitt samvete menar jag! :D

2008-11-09 @ 16:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0