Kommentarer

Fick precis ett mail med massa kommentarer från Regnskogsravet som anordnades i helgen. Väldigt roligt att läsa.

"Den vänlighet och uppskattning jag upplevde här var helt sagolik - hela kafét var genomsyrat av glädje och lycka vilket skapade en atmosfär av ren, ohämmad kärlek. Musiken var obeskrivligt underbar - den drev mig till sådan extas på dansgolvet att hela min kropp flödade av adrenalin och när jag tittade ut över dansgolvet och såg alla underbara själar och fina vänner som finns här i ravekulturen - såg hur de skrattade, log och njöt - och kände hur vi alla delade den här upplevelsen tillsammans - så fylldes hela mitt väsen till bredden av en djup känsla av att vara fullständig lycklig.
Den här festen var sinnesbilden av, och kärnan i, hur jag upplever ravekulturen - det är en episk känsla av att vara delaktig i en världsvid förändring - att det är vi som är den sista utposten av kärlek i världen - och att det är vi tillsammans som är fröet till det som kommer att leda mänskligheten in i en ny tidsålder av djup samhörighet, varm gemenskap och innerlig kärlek "


"Det här var nog en av de galnaste festerna på senaste tid! Verkade som att ALLA man träffade hade det skiiiitkul och att allt spårade totalt... Mer sånt!!! Hihi... "


Kommentarer
Postat av: annie

Vad kul att det var uppskattat =)

2008-11-24 @ 20:08:51
URL: http://anniekellerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0