Sydafrika del 2

Det har hant massa saker har. Vi har sett lejon, noshorningar, giraffer, elefanter, bushbabys, spindlar av olika varianter, galet mycket olika rovfaglar, antiloper, rock duzzies. Listan ar oandlig. Har jattelite tid pa mig har pa internetcafet sa jag tankte bara visa lite bilder pa hur jag bor.

Trippen till Mashlasha blev helt hysterisk. Folk skadade sig, folk vaknade upp med sugmarken, folk (jag) hittade djur pa alla mojliga stallen. Men det var skont att fa sova en natt i ett rum med aircondition.


Huset dar alla volontarer och tva staffmembers bor i.


Vasken dar vi tvattar vara klader.


Gasspisen dar vi lagar mat. Ugnen kan vi tyvarr inte anvanda.


Sheldon gor upp en eld som jag och Mimmi ska grilla auberginer pa.

Vi jobbar en hel del med huset. Har tar vi bort en heltackningsmatta fran "loungerummet".


Jag hittade tre bushbaby-bebisar i Saras kudde. Sjukt sota.


En av alla fantastiska spindlar.


Vi har haft daligt vader i tre dagar nu, men vi ar lika glada for det.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej gumman!!! här snöar de för fullt å dina katter är gämnt hungriga särskillt sixten så jag börjar fundera på om han har mask elr e han alltid så hungrig haha, (tjockis) :)annars så tycker dom om och titta på fiskarna eller sova brevid mig i soffan och sängen (curry sov i sängen) :) annars är allt sig likt! skicka sms till mig sen... hoppas du har de underbart för här uppe eller nere är de inte mkt till sol å värme!!! kraaam!

2009-02-26 @ 22:05:26
Postat av: ia

du verkar ha det bra :D fan va cool spindel!

hoppas allt är som du har förväntat dig, eller ännu bättre:D

pusssåkram

2009-03-01 @ 09:29:35
URL: http://fiaaa89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0