Sydafrika del 3,5

Imorse sag vi Shaka. Han at pa en giraff. Det var helt fantastiskt! Haromdagen sag vi Amarula och for forsta gangen sag vi hennes sma ungar, de var alldeles, alldeles underbara. Gar inte att beskriva kanslan av att se de har vilda lejonen tillsammans, i sadan harmoni med naturen. Jag bara alskar det.

Imorgon aker jag till Kapstaden dar jag ska spendera mina tva sista veckor. Ska bli fantastiskt roligt att fa traffa Annie igen. Har inte med min kamera, trodde det skulle bli en kortare visit i staden an vad det blir. Men det kommer mera framover, tvivla icke!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag ska också åka till lejonprojektet. Har du några tips inför nedresan? Ex. vilka kläder bör man ha med sig, vilka saker är ett måste osv?

Vore mycket tacksam för tipsa, är lite villrådig över packlistan.

2009-09-22 @ 11:24:02
Postat av: Elin Jansson

Man måste ha ganska varierande kläder som passar alla väder. Både varma tröjor och korta shorts. Man brukar få en lista på saker att ha med sig. den är rätt bra att utgå från. Ta även med mycket fickpengar så att du har råd att köpa extra mat för man blir inte välförsedd med den varan. Glöm inte myggspray och myggnät!

2009-10-14 @ 14:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0